Czym zajmiemy się za Ciebie?
W ramach realizacji „pod klucz” przejmujemy na siebie pełną obsługę zakupów i logistyki, w tym:
- Zamówienia materiałów i wyposażenia – od przygotowania list zakupowych po finalne potwierdzenie zamówień.
- Koordynację dostaw od dziesiątek producentów i hurtowni – ustalanie terminów, kontrola kompletności.
- Przyjmowanie i rozładunek dostaw – odbiór przesyłek i nadzór nad ich właściwym rozmieszczeniem na budowie.
- Kontrolę jakości materiałów – weryfikacja zgodności dostarczonych produktów z zamówieniem.
- Obsługę reklamacji i wymian – szybkie reagowanie na uszkodzenia lub błędne dostawy.
- Synchronizację dostaw z harmonogramem prac – eliminacja przestojów spowodowanych brakiem materiałów.
- Bezpośredni kontakt z dostawcami i kurierami – prowadzenie negocjacji i ustaleń w imieniu klienta.
- Zarządzanie budżetem zakupów – pilnowanie cen, terminów płatności i faktur.